Πληροφορίες / Τηλ. Παραγγελίες: 22510 20501

ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Αποστολή  Παραγγελίας

Στόχος μας είναι η παράδοση της παραγγελία σας στον τόπο και το άτομο της επιλογής σας, σε άριστη κατάσταση αλλά και στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Όλες η παραγγελίες πακετάρονται με μεγάλη προσοχή και με υλικά κατάλληλα να προστατέψουν τα προϊόντα από τυχόν χτυπήματα και φθορές. Αποστολές δεμάτων στέλνουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση για τον οποίο η εταιρεία μας δεν είναι υπεύθυνη.

Την ημέρα που πραγματοποιείται η αποστολή της παραγγελία σας, λαμβάνετε email το οποίο σας ενημερώνει για τον αριθμό φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας μέσω του site της μεταφορικής εταιρείας με την οποία απεστάλη η παραγγελία σας.

Για αποστολές με την ACS: https://www.acscourier.net/el/track-and-trace

Για αποστολές με την Πόρτα-Πόρτα: https://www.elta-courier.gr


Επιστροφή προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Για οποιαδήποτε άλλο λόγο η επιχείρηση μας δεν δέχεται επιστροφές , για απορίες επικοινωνήστε μαζί μας.


Φθορές προϊόντων

Ελέγξτε τη συσκευασία κατά την παραλαβή . Εάν η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά, να το σημειώσετε στο λογαριασμό αποστολής παρουσία του courier. Στη συνέχεια, τραβήξτε φωτογραφίες  στο μη ανοιγμένο κιβώτιο και επίσης στο εσωτερικό εάν υπάρχουν ζημιές . Για να αποζημιωθεί η τυχόν φθορά θα πρέπει να μην αφαιρέσουν τα προϊόντα από το δέμα και να παραδοθεί όπως ακριβώς παραλήφθηκε στην ταχυμεταφορική εταιρεία εντός 24ώρου.


Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις :
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας το δηλώσετε τηλεφωνικά ή με e-mail  εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή που θα αποσταλεί η παραγγελία σας. Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση.


Εγγύηση προϊόντων/υπηρεσιών

Όλα τα προϊόντα ή υπηρεσίες φέρουν την εγγύηση που ορίζει ο κατασκευαστής. Ο κατασκευαστής είναι υπεύθυνος για τους όρους και τη διάρκεια της εγγύησης καθώς επίσης και για την τήρησή της. Για τυχόν σχετικές απορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Κέντρο Τηλεφωνικών Παραγγελιών και Υποστήριξης.