Αποστολή – Πληρωμή

ΕΛΤΑ Courier Α.Ε. Σημαντική ενημέρωση πελατών! (5/2022)

……………………Ωστόσο, οι πρόσφατες εξελίξεις που επέφεραν αυξήσεις των τιμών σε βασικούς τομείς, όπως ενέργεια, καύσιμα και άλλες βασικές πρώτες ύλες και αγαθά, επηρέασαν σημαντικά το κόστος παροχής των υπηρεσιών μας. Κατά συνέπεια, αν και μέχρι τώρα η ΕΛΤΑ Courier έχει απορροφήσει όλο το κόστος, προκειμένου να ανταπεξέλθουμε με συνέπεια και αξιοπιστία στις υποχρεώσεις μας απέναντι σε εσάς που μας στηρίζετε, οδηγηθήκαμε στο να αναθεωρήσουμε την εμπορική πολιτική μας σύμφωνα με τα νέα δεδομένα της αγοράς.

Ως εκ τούτου, μετά από δεκαετίες σταθερών τιμών, κρίνεται αναγκαία η αναπροσαρμογή του τιμοκαταλόγου μας σε όλες τις υπηρεσίες κατά 12% .

Παραμένουμε σταθεροί σας συνεργάτες και σας ευχαριστούμε για τη κατανόηση και στήριξη σας .

ΕΛΤΑ Courier Α.Ε. Σημαντική ενημέρωση πελατών! (8/2022) XΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΛΕΟΝ !!!

Αγαπητοί Πελάτες,

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου ΕΛΤΑ, και προκειμένου η ΕΛΤΑ Courier να παρέχει ολοένα και αυξημένη ποιότητα υπηρεσιών στους πελάτες της αλλά και στους καταναλωτές, η χρήση της εφαρμογής που παρέχει η εταιρεία στους πελάτες της για την έκδοση αποστολών (πρόγραμμα πελάτη) κρίνεται απαραίτητη και αναγκαία. Μέσω της ψηφιακής δημιουργίας αποστολών δίδεται η δυνατότητα στην εταιρεία να λαμβάνει μέτρα που βελτιώνουν την εμπειρία πελάτη.

Σε αντικατάσταση πρόσφατης επικοινωνίας, από την 1/9/2022, σε περίπτωση που ο πελάτης της ΕΛΤΑ Courier δεν χρησιμοποιεί την εφαρμογή που του παρέχει η εταιρεία για την έκδοση αποστολών (πρόγραμμα πελάτη), η κάθε αποστολή εσωτερικού θα επιβαρύνεται με 0,06€ (επιπλέον ΦΠΑ).

Επιπλέον, ο τιμοκατάλογος των αναλωσίμων υλικών διαμορφώνεται ως εξής:

Η εταιρεία συνεχίζει να βρίσκεται κοντά στους πελάτες της θέτοντας νέες βάσεις, μέσω νεών επιχειρησιακών πρακτικών και βελτιστοποιώντας συνεχώς την ποιότητα της, με τη χρήση νέων σύγχρονων τεχνολογιών και καινοτομιών. Ο στόχος της πραγματοποίησης των δεδομένων αλλαγών προκύπτει από την ανάγκη της εταιρείας για διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών της, ούτως ώστε να είναι σε θέση να αντεπεξέρχεται με συνέπεια στις ανάγκες των πελατών της.

Σας ευχαριστούμε για τη στήριξή σας.

ΑΜΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ  για Παραγγελίες έως 12:00 π.μ.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ (Μόνο για Ελλάδα):

Παραγγελίες από €60 και άνω αποστέλλονται δωρεάν (ANEY XΡΕΩΣΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ) έως ογκομετρικό βάρος 4 κιλά!

• κόστος επιπλέον χρέωσης κιλού +1,20 ευρώ)

Αντικαταβολή – Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας(Μόνο για Ελλάδα):

Πληρώστε τον υπάλληλο της μεταφορικής , με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας.

Έξοδα της Courier για όλη την Ελλάδα.  :

  • εως 2 κιλα κοστος 3,6 ευρώ,
  • κόστος αντικαταβολής 2,50 ευρώ ,
  • κόστος επιπλέον χρέωσης κιλού +1,20 ευρώ

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας στον τραπεζικό λογαριασμό μας & μετά στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο email analosis@otenet.gr . Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

Συνεργαζόμενες τράπεζες  EΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

IBAN ΕΘΝΙΚΗΣ  : GR5001104150000041540719055

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ : 4154 0719 055  δικαιούχος: ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΤΣΟΜΠΑΝΑΣ .

IBAN ΠΕΙΡΑΙΩΣ :  GR5801727090005709096443827

* Σε περίπτωση τραπεζικού εμβάσματος από άλλη τράπεζα, το ύψος της τραπεζικής προμήθειας επιβαρύνει τον πελάτη .

Παραγγελίες άνω των €300 :
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις,  παραστατικά αξίας άνω των 300€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:
• Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό , πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτας σας

1.Eντός επιχείρησης

2.Κατά την παραγγελία σας, μέσω της ιστοσελίδας, με πιστωτική κάρτα. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα είναι απόλυτα ασφαλής, ενώ ταυτόχρονα η προσθήκη του ποσού στο πιστωτικό υπόλοιπο του χρήστη γίνεται άμεσα. Ο χρήστης που επιλέγει την πληρωμή με πιστωτική κάρτα οδηγείται σε ασφαλή διακομιστή της Εθνικής Τράπεζας. Στη συνέχεια, δίνει τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτας και σε περίπτωση που αυτή πάρει έγκριση, το ποσό πιστώνεται στο πιστωτικό του υπόλοιπο στην Εταιρεία (ANALOSIS.gr). Στη συνέχεια, επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας και ειδοποιείται για την έκβαση ή μη της συναλλαγής.

Πρόσθετες πληροφορίες – Επεξηγήσεις

α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική κάρτα;
Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας δεν γίνεται απευθείας στην Εταιρεία (ANALOSIS.gr), αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή της Εθνικής Τράπεζας. Συνεπώς η Εταιρεία (ANALOSIS.gr) δεν έχει σε καμία περίπτωση πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας.

β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται;
Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Για να το εισάγετε, γυρίστε και κοιτάξτε το πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Αποτελεί τον τριψήφιο αριθμό που θα δείτε και συνήθως βρίσκεται πάνω δεξιά.

γ) Τι γίνεται αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά);Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σας (εφόσον βέβαια το ποσό έχει όντως δεσμευθεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν χρήματα.

t5

Αποστολή  Παραγγελίας

Στόχος μας είναι η παράδοση της παραγγελία σας στον τόπο και το άτομο της επιλογής σας, σε άριστη κατάσταση αλλά και στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Όλες η παραγγελίες πακετάρονται με μεγάλη προσοχή και με υλικά κατάλληλα να προστατέψουν τα προϊόντα από τυχόν χτυπήματα και φθορές. Αποστολές δεμάτων στέλνουμε σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση για τον οποίο η εταιρεία μας δεν είναι υπεύθυνη.

Την ημέρα που πραγματοποιείται η αποστολή της παραγγελία σας, λαμβάνετε email το οποίο σας ενημερώνει για τον αριθμό φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματός σας μέσω του site της μεταφορικής εταιρείας με την οποία απεστάλη η παραγγελία σας.

Εάν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 12:00 (Δευτέρα-Σάββατο), η αποστολή γίνεται συνήθως την ίδια ημέρα και παραλαμβάνεται σε μία έως τρεις εργάσιμες.

Επιστροφή προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Για οποιαδήποτε άλλο λόγο η επιχείρηση μας δεν δέχεται επιστροφές , για απορίες επικοινωνήστε μαζί μας.

Φθορές προϊόντων

Ελέγξτε τη συσκευασία κατά την παραλαβή . Εάν η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά, να το σημειώσετε στο λογαριασμό αποστολής παρουσία του courier. Στη συνέχεια, τραβήξτε φωτογραφίες  στο μη ανοιγμένο κιβώτιο και επίσης στο εσωτερικό εάν υπάρχουν ζημιές . Για να αποζημιωθεί η τυχόν φθορά θα πρέπει να μην αφαιρέσουν τα προϊόντα από το δέμα και να παραδοθεί όπως ακριβώς παραλήφθηκε στην ταχυμεταφορική εταιρεία εντός 24ώρου.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία , κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί αφαίρεση.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας το δηλώσετε τηλεφωνικά ή με e-mail  εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
  • Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή που δεν θα έχει ΤΙΜΟΛΟΓΗΘΕΙ !!!  Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση.

Εγγύηση προϊόντων/υπηρεσιών

Όλα τα προϊόντα ή υπηρεσίες φέρουν την εγγύηση που ορίζει ο κατασκευαστής. Ο κατασκευαστής είναι υπεύθυνος για τους όρους και τη διάρκεια της εγγύησης καθώς επίσης και για την τήρησή της. Για τυχόν σχετικές απορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Κέντρο  Υποστήριξης.